javascript:void(0) Save

sadis di petang hari

:: gambar hiasan ::


mencuri + pencuri + dicuri
kenapa dorg nie masih mencuri hak orang lain
dah tak de keja ke asyik nak mencuri jek
kalau barang si pencuri hilang tahu plak nak marah
kesian member aku smalam
semangat nak balik rumah berkoba-koba
sambil menuju parking
tenguk motor dah tak de
+ sadis +
mahu meraung member aku tenguk motor dah tak de
roadtax dan kunci rumah kat motor
lagi la bertambah
+ hambar +
insaf la kepada pencuri-pencuri semua
semalam hari kau memang baik
esok lusa hari kau plak
dah kena tangkap kena pukul
merayu tak nak buat lagi
tapi sebelum buat tak nak plak kau pikir
sape-sape nak kongsi pengalaman
sparky alu-alukan

11 comments:

~ujicham~ said...

ya ya... aku saksi kejadian.

sparkystar said...

ujicham
erkk..btul..btul(ala2 upin&ipin)

MaszLaVista said...

sian kt kwn ko tuh

Dhada said...

Iskk jahatnya manusia tuu .
Moga dia mndpt blsn setimpal . huhu

pink_butterfly said...

cian kat mmber kau tu...sampaikan salam takziah aku kat dia ek...

artsoul said...

hmmm..pencuri mmg tkkan sedar..

salam kenal

sparkystar said...

maszlavista
cian kan..
...................................

dhada
nape dia msti mcuri ek..adoiyai
...................................

pink butterfly
insyalh...
...................................

artsoul
salam kenal.thanks.nice to meet u

QueenWizza said...

eee terok la pencuri tu
mmg x berkat la hidup dia kalo dok keje mencuri.
xpela.. nnt tuhan bls.

sian kwn awk.

BurungBelatuk said...

hi...salam singgah n salam kenai...

Ungku Nor said...

siannya.

tapi selalunya kalo motor ilang memang tipis harapan nak dapat balik.

kalo dapat pun dah tinggal rangka je..

sparkystar said...

wizza
haah ek.redha je la..
...................................

burung belatuk
hii..salam kembali
...................................

ungku nor
tu la pasal..nak wat mcm mane,dorg dah tak de keje lain nak wat agak nye!!!!