javascript:void(0) Save

mana satu nak pilih nie...dia or si dia

+ adoiyaiii +
mane satu nak pilih nie aku jadi keliru plak
nak pilih city or model city
+ tolong..tolong..tolong +
bantu inchik sparky
dua-dua aku suka
tak pandai nak buat pilihan
korang je la yang tolong pilih kan
he..he..he

13 comments:

pink_butterfly said...

err,sila la memilih kereta wahai enchek sparky... kamu boleh dapatkn aweks materialistik yg lagi cun dgn kereta itu, tapi kamu bukannya boleh mendapatkan kereta mlalui pmilihan model tersebut melainkan model tu kaya dan cukup pemurah dan sanggup membelikan kereta utk inchek...

wargh3...

sparkystar said...

pinky
erkk...sguh pdai pengetua bkata-kata..hoyeh2,hehehe

pink_butterfly said...

yaaa....camtu la pengetua namanya...
penuh idea2 bernas..

fuhh*smbil bwat muka bangga*

QueenWizza said...

erk

x sgka awk ni gatai orgnye!

ha!ha!ha!

pilih keta laaaa..

sparkystar said...

pinky
erkk...tlebih sudah,hehehe
...................................

wizza
adoiiyaiii,jgn la ckp mcm gitu deh
tiada kaitan ant hdup mahupn yg tlah mningal dunia.hohoho

cik siti penguin said...

haha,
xley amek due2 keh?
lau awak amek model tuh, saye nak boots die ley?
;P

Monkey D Luffy said...

ko ambik yang pakai kot tu...

aku ambik yg baju putih dan kereta merah.

set!

Galuh Cendra Kirana said...

Erkk..ko pilihkan la utk aku gak..kih kih kih..

lea said...

x payah pili 22...
22 x best..
hehehe

=p

~ujicham~ said...

amek la dua2 je.. kan senang..

sparkystar said...

cik siti
erkk...yola2,hehehe
...................................

luffy
cissss..ini tdak adil,huhu
...................................

galuh
konpius,blurrr...xleh2,hahaha

sparkystar said...

lea
alahaii,mcm mane nie.dua2 xbest ehh..adoiiyaii
...................................

uji
erkk..aku tak tamak olang nye,kihkih

Anonymous said...

amboii... amboiii.. gataiii meh cni anne tolong garukan... anne sokong cehkguuuuu pink