javascript:void(0) Save

cerita cik pontianak yang menyeramkan

Pada suatu malam, 3 ekor pontianak sedang
bertenggek di atas pokok
sambil bergaduh tentang kehebatan masing-masing
Ketiga-tiga mengaku diri mereka hebat.
Untuk menentukan siapa paling hebat mereka pun
membuktikan kehebatan masing-masing
[.............................................................]
Pontianak A terbang dengan sepantas kilat
15 saat kemudian balik semula ke pokok tersebut.
Kelihatan ada kesan-kesan darah di sekitar gigi Pontianak A
Pontianak A : Kau orang nampak rumah tu?
Pontianak B : Nampak!
Pontianak C : Nampak!
Pontianak A : Satu rumah tu habis aku kerjakan.
[.............................................................]
Pontianak B pula terbang lebih pantas dari Pontianak A
10 saat kemudian balik semula ke pokok tersebut
Kelihatan ada darah bukan setakat pada gigi malah pada
keseluruhan mulut pontianak tersebut
Pontianak B : Kau orang nampak kampung tu?
Pontianak A : Nampak!
Pontianak C : Nampak!
Pontianak B : Habis satu kampung tu aku kerjakan.
[.............................................................]
Pontianak C pula terbang lebih pantas dari
Pontianak A dan B dalam masa 5 saat je dia kembali
ke pokok tersebut
Kelihatan darah mengalir-ngalir bukan sahaja pada mulut
malah pada ke seluruhan muka pontianak tersebut
Pontianak C : Kau orang nampak tembok kat hujung sana tu?
Pontianak A : Nampak!
Pontianak B : Nampak!
Pontianak C : Err... tadi aku tak nampak
hee..hee..hee

9 comments:

cik siti penguin said...

hahah,
urm, sejak bile pontianak nak ber "cik" niey?
;P

Nasha Ajis said...

seram weh......

Monkey D Luffy said...

pontianaka ada darah ker?

miellza said...

hahaha..
bukan klakar tp seram...

kite tag en sparsky...
kalu rajin buat la, kalu x rajin x yah buat pn xpe...
http://miellza.blogspot.com/2008/12/ditag-oleh-nabil-kak-masz.html

sparkystar said...

cik siti penguin
tak kan nak pgil puan,dia lom khwin lg.huhu
...................................

lavista ajis
aku dah agak dah,mesti ko tatott pny,kihkih
...................................

luffy
ada la,abis yg dia hisap tu ape bkn darah olang ker.ko jgn wy aku konpius
...................................

miellza
adoiiiyaii..lagi seram bila kena tag.huhu

Dhada said...

HAHAHA kelako la pontianak tu ;D

sparkystar said...

dhada
dia xpi sekolah la..hehehe

~ujicham~ said...

ponti pun rabun daaa..

sparkystar said...

uji
erkk..yeker,aku baru tahu deh..huhu