javascript:void(0) Save

aku teraniaya

+ tipah tertipu +
aku mempunyai opis mate bernama
kak hurul
dia nie kadang-kadang
sengal + layan pala + mongekk
tapi kalau dia marah jangan sesekali mendekati
- DANGER -
dia akan mengeluarkan ayat
" ko nak kene lempang "
seram + tatottt + geli hati

walau apa pun dia nie memang
gila-gila sesengal ubi

al-kisah
tadi kak hurul nie cakap boss aku nak jumpa
tak tahu nape
aku mcam was-was jek ngn dia nie
kadang2 kuat
kencing + main-main
bila dia dah serius, aku ape lagi terus la pi
elak kan kene lempang jek
bila aku ketuk pintu boss aku
boss aku macam blur
boss nak jumpa saya ker??
boss cakap xde pn..aikk,pelik..sapa cakap??
kak hurul
dengan wajah selamba aku blah dari situ
jiwa meronta-ronta + hati membara
cisss...aku ditipu rupanya
monggek sungguh

kak hurul dah terbahak2 kluar kahak ketawa kan aku
aku rilex dan layan kan jek
lalu aku berkata
hari nie ari aku..esok ari kak hurul
ngeh..ngeh..ngeh
[aku pun ada niat jahat nie nak balas dendam]

9 comments:

miellza said...

hahaha, klakar...
mesti malu gler...

~ujicham~ said...

wei.. baru je kejab aku nenong nenong kat sebelah.. dah huru hara.. ala boy.. terimalah seredanya.. kenangan manis nanti. heheh.

Dhada said...

Hehehehe kecian ;p

ezzati said...

bole eh cmtu...nak curik la idea..cm best jerk

Mummy Cool said...

hahahahaha.. nasib boss ok.. apapun jangan balas dendam.. tak baik... hehehehehe

sparkystar said...

miellza
bkn stakat malu jek..semua ada
geram + hampa + tguris + tseksa + pilu + marah + hiba + mrana + benci
hahahahahaha
...................................

uji
sob..sob..sob..
...................................

dhada
redha..dgaan bkerja
...................................

ezzati
silakan..ngeh3

sparkystar said...

mummy cool
boss ok jek..xleh nak bls eh mummy.ngeh3

hurul said...

muakakakakaka.. padan muke ko boy! okeh ape.. exercise la sket.. dok ngadap pc jek pehal..

sparkystar said...

hurul
kawn2 semua dia nie la yg mdengki aku..jgn kawn ngn dia.ngeh3