javascript:void(0) Save

kali terakhir melihat dirimu yang seksi

beraksi + teraksi + menyaksi
itu la inchik mamat wat kali terakhir
dalam club badminton
corak permainan yang agak baik
memberi potensi untuk terus maju kehadapan
he..he..he
+ aksi-aksi yang terlampau buat kali terakhir +
+ tak pasti aksi apa kah itu +
" itu yang kt nak tahu "
+ pandang-pandang @ jeling-jeling +
+ kasut adidas yang ditaja +
+ haibat sungguh main tak power mane pun +
+ bro shamir vs bro love +
+ keletihan selepas beraksi +
+ permain import dari nigeria +
sudah lama menetap di malaysia
fasih berbahasa melayu
mempunyai gaya seorang jaguh
(gaya jek lebih mamat nie)
rambut ala-ala
+ maggie + mop + buah rambutan +
kawan inchik sparkystar
:: name ::
zaidi @ makalele

11 comments:

★ Nu♥ℜul ★ said...

wah ..
bez nyer men badminton ..

::dazzLaila:: said...

kim slm ngn org yg beraksi terlampu tu..
muahahah

Siong Berantai said...

salam kenal! =)

singgah2 blog ek? Thanks!

sparkystar said...

nurul
mmg best gila.nak join ker??
...................................

dazzlaila
insyalh..akn ku smpai kan ngn angin yg lalu..
...................................

siong berantai
salam kembali.ongeh3

Mogen Ali Rico said...

Miahahahaha..aksi2 seksi tu yang tak bleh tahann...miahahahha..aku dah lama gile tak maen badminton..aku rasa nak pukul bola pon tak kene

sparkystar said...

mogen
aku bnyk bistifar smlm..hehehe,ko kan tgh asyik main kriket ngn team2 spejuangan ko..

anntaj said...

beshhh nya dpt men badminton...

~ujicham~ said...

hmm... tak terselitpon aksi aku. cedih cedih.

sparkystar said...

antaj
meh la join.hehehe
...................................

uji
cissss..ko mane dtg ngek!!

hanis said...

kekeke
siaplah kita ni uji oii
nak terselit disana sini...
kitakan bintang...
jadi harus kluar satu entri psal kita
& bukannya terselit sana sini
warghahahah
gelak takbur...

sparkystar said...

adoiiyaiii korang nie,aku inchik sparkystar(bintang)