javascript:void(0) Save

ohhh..nenek ku!!


nenek ku yg ranggi & brutal.nenek nie dulu xpnah kai bikini masa muda2, dah tua baru dpt pakai.ksian kat diakn..harp korg jaga lah nenek korg baik2 sblum pkara yg tak diingini blaku..ahaksss,huhuhuhu....

9 comments:

man_helang said...

mak aih...nak termuntah aku tgk...eh! bro thanks jengok blog merapu aku...

sparkystar said...

kira mantap lagi nie.ahakss..
ktegori seksi tue..

Harimau-Menaip said...

layut je barang dia. Itu pun nak berlagak. Pelik aku omputih ni.

MUHAMMAD AZLI SHUKRI said...

terima kasih singgah sebentar ke blog saya, saya akan link blog saudara..

ebob said...

nenek ko kerr gepren ko nih?

Pewaris Melayu said...

lawak2

uji said...

woih.. mata ko udah rabun ape!!!

Mogen Ali Rico said...

giler ah ding dong..rosak retina mata aku tgk kehuduhan melampaui batas nih..

huhh..mlam nie terpaksa kene cuci mata kat shopping complex..huhh

sparkystar said...

harimau menaip
bagi dorg semua tu dah biasa,benda mcm nie la dorg suka agong2 kan..hampehh...

muhammad azli shukri
time kasih

ebob
dua2 pn bukan..huhuhu

pewaris melayu
mmg lawak,nak ttangl anak mata aku bila tgk..lalalala....

uji
aku tak rabun tp buta warna..hahaha

mogen
retina kau dah rosak ker,aku hampir2 nak rosak nie.kalau kau gie cuci mata.aku tmpang skali k.hampeehhh