javascript:void(0) Save

ceriakan hari ku


ceriakan hari ku,hari ini tidak seindah dulu
beri la 1000 senyuman tanpa 1000 alasan
semoga hari ini tidak seperti hari semalam dan hari-hari yang mendatang

10 comments:

hanis said...

cun nyer gambo awek tu... awek ko ker?

sparkystar said...

cun kn.huhu tp awek aku lagi cun + comel..ahaks..kmbang smangkuk lau dia th aku ckp mcm tu.hahahammpeehh

hanis said...

ye ke cun... bukan cam momok ke awek ko tu.... (",) ko puji dia ikhlas ke tak nih... macam terpaksa jek atau menjaga hati?

sparkystar said...

momok..nak tgelak aku dbuat nye,mane ade la.ikhlas sesangt lor.hrap dia mhargai aku.

hanis said...

knape? dia tak menghargai ko ke selama ni... kalau rasa tak dhargai ko cari ler aweks lain... kan ramai nak rapat tu.... (",)

anakmalaysia said...

sparky... sparky... aku nak yg kat pic tu

Mogen Ali Rico said...

errr..nie pergadohan laki bini ker nie..leh tumpang lalu satt utk bagi comment...

adam06 said...

senyum seindah suria yang membawa cahya..senyum lah dari hati ...dunia pun berseri [img src="http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/4.gif"]

sparkystar said...

anak malaysia
kau nak kenal ngn awek tu eh..boleh,dia janda anak 4.sgup??
huhuhu

mogen
gaduh2 sayang..ahakss

adam
thanks comment,nice to meet u

Mogen Ali Rico said...

“A great marriage is not when the 'perfect couple' come together. It is when an imperfect couple learns to enjoy their differences.”

ini bukan aku kater tapi doktor cinta yang kata..ahaks..so be cool man