javascript:void(0) Save

finger in finger

ikatan terjadi daripada satu perjanjian yang suci antara 2 insan,hanya kau dan dia yang tahu tentang perjanjian tersebut,jgan sesekali mengkhanati cinta dan pjanjian korang tue..menyesal korg tak sudah,andai kata ada salah atau silap.mohon la kemaafan dari dia walaupn belum tiba hari raya.hehehe...maaf kan diriku andai kata aku ada mbuat ksilapan yang mbuatkan kau kecewa.aku akn buktikan kjujuran dan keikhlasan cintaku..hanya kau dihati ku..kerna aku syg bangat sama kamu

adoiiii..jiwang sokmo plak.huhuhu
*&$%@#@@!)*^&%$^

9 comments:

hanis said...

ko mmg buat dosa ngan haku pun.. pat2 minta maaf cepat..... cepat... sebelum haku jadi harumsundalmalammmmmmmmmmmmmmm..

sparkystar said...

aku nam mntak maaf la nie..sowi la hanis,hehehehe..dah maaf kn lom.ahakss

hanis said...

aku terima maaf ko... tapi ko kene buat sesuatu... jeng... jeng... jeng...

sparkystar said...

yahoo..dia dah maafkn aku la,ahaks..ada ker aku wat slah.jeng..jeng..kau nak aku wat per?

Mogen Ali Rico said...

ko kene lari naked satu pusingan kat jusco pasir gudang...huwarghhh huwarghhhh..

sparkystar said...

lari bganti2 ke,lari tanpa henti nie.hehehe

hanis said...

aku nak p island kat blog mogen tu... ko kene taja peginapan + makan minum + beli belah + spa... etc2... ada sanggop?

sparkystar said...

lor..kau suruh la bf kau taja kau.nape aku lak..hahahahaha

hanis said...

ko yang buat salah ni... bukan dia...