javascript:void(0) Save

gadis sunti

aku dapat benda nie dari email aku,skrg nie dia tengah mencari jodoh untuk diri dia.dah banyak kali cuba tapi gagal dalam percintaan.aku mcm kesian lak kat dia nie so aku post la kat blog aku.mane la tahu korang berminat ker nak bkenalan terutama yang masih single.aku ada sertakn biodata dia.korang pndai2 la baca. kalau ada yang berkenan dihati ker leh la comment kat aku.

mogen, man helang, jetz, anak malaysia, tun mamat dan sapa2 saje, apa lagi cepat2 sebelum dikebas orang..ahakss
honnggaa...honggaa...


Nama: Nursharifah Intan Zulaikha Bt Zulyahya
Nama Panggilan: Ika
Umur: 23tahun
Skin: Sowo Matang
Kening: Lentik Sedikit
Rambut: Hitam (xsuke kaler2 rambut)
Alamat: Seksyen 17 Shah Alam, Selangor
Pekerjaan: Pramugari
Hobi: Shopping, Tengok Wayang, Clubbing
Favorite Drink: Soya Campor Cincau, Cappucino
Favorite Food: Seafood, Spaghetti, Pizza Hut, Budu
Email: ika_cute@yahoo.com.my

18 comments:

Mrs Nurul said...

huiih tu awek no berape tuh???

~ujicham~ said...

bukan ke sparkystar single lagi.. rembat je la... hahaha

Mogen Ali Rico said...

nie kalo geget nieh mau tak lepas..

sparkystar said...

neo
erkk..bukan awek kt la.tu kira cntik tau.awek kt pn kalah..huhuhu

sparkystar said...

uji
jgn cakap kuat2 la.nnt ade org dgr.ahakss..

mogen
elak kan patah dalam jek bro gigi dia time dia geget.

Unfiltered-Madness said...

Aku masih ok.

Belum terdesak lagi nih...

ok lagi...

tolak kat korang ler

sparkystar said...

anak malaysia
aku offer kawn2 aku dulu nie..lau agak2 tdesak ke, dah tak de calon ker. kau roger jek aku k.
huhuhu

man_helang said...

nasib aku dah kawen...ko amik lah...ko kan bujang lg

azlishukri said...

kena cari yang sekufu..tak leh ni.

Luth Textile said...

amboi.. smart.. aku nak berkenalan

Darling Luna said...

u jela yang kawen dgn dye weyh..
:D

hanis said...

kalau yang ini bagi ko chantek.... tentu awek ko dah tahap2 pontianak kan? kalau merujuk pada ayat ko yang berbunyik...

"neo
erkk..bukan awek kt la.tu kira cntik tau.awek kt pn kalah.."

sparkystar said...

man helang
lau lum khwin kau nak ke?aku nk tp ade org tak lepas kn aku.huhuhu

muhammad azli
xleh eh,xpe nnt kt cari yg lain k.

luth
lu org ptama yg sudi nie bro.conpem lu dapat pnye.ahaksss

sparkystar said...

darling luna
i ke yg kene khwin ngn dia,xleh la.i nak khwin ngn hanis.jap i tanye dia.
kan..kan..hanis.huhu
hongga..hongga

hanis
bkan tahap pontianak lagi tp dia kata mcm serigala jadian.hehehe.
wlauapa pn kau ttp cntik di mata ku!!
hollaa..hollaa

hanis said...

sparky...
bukan ko ke serigala jadian? ko kan yang rajin geget mengeget nih... :P

sparkystar said...

yeker..mane kau tahu nie,aku penah ke geget kau ni haaa...blum penah la ade yg jadi mangsa aku!!
hahahahaha..

hanis said...

erm.... aku tgh pikir ni.... rasanya ada sekor kambing dah jadi mangsa korban ko....

b.kar said...

comel nye gadis sunti ni, heheh, kening die kalah i, lol ;p