javascript:void(0) Save

special ring

13 comments:

hanis said...

wow... bestnyer dia dapat hadiah...

sparkystar said...

well..well..well..nak jgk ker??

hanis said...

nk jugak... tapi sape nak kasi... huhuhu....

aku nak cincin kat habib jewel... :P

sparkystar said...

erk..kau mntak anakmalaysia ker.dia msti kasi puny.hahaha..nnt aku wat pgumuman k.hampesss...

hanis said...

ank msia tu kedukut... aku nak minta ngan sape eh... erm... (sambil mengaru2 kepala yang tak gatal sambil memandang kearah mangsa ku) ahaiiiiiiiiii....

ebob said...

aku xderk duet nk li cincin utk saper2 yg nk jadik bopren aku...mmg kene bg cincin kerrr??patot rr aku xderk bopren smpi skrg..smpi bila aku nk jadik single n available jerr nih..PENASIHATT!!cpt carikan boss nih bopren...leh boss li kan cincinn tp yg silver murah tu jerk...nanananaaaa

sparkystar said...

hanis
xpe la aku li tuk kau je la.susah sgt kn..ahakss

ebob
ala cian dia,single eh.ckp abg..huhu

hanis said...

beli jangan tak beli... tapi aku nak HABIB JEWEL gak!!!

Mogen Ali Rico said...

pak habib mane jual cincin lg dol..die dah tukar jual dvd cetak rompak kat plaza pelangi..

sparkystar said...

alamak..tlupa lak,dia pn ade share ngn restoran habib kat seri alam masai.huhuhu..gempak siut pak habib nie..hola..holaa..

hanis said...

erm... apa lu org cite nih?

sparkystar said...

crite pasal lelaki la.xde kaitan ant ebob n hanis..huhuhu

Mogen Ali Rico said...

citer org2 bujang yang masih lagi teruna..