javascript:void(0) Save

yahoo..esok raya!!!


yahooo..esok raya wooo..dah genap sebulan kita bpuasa, skejap jek rasa nye ek tapi tak sabar rasa nya nak makan ketupat, rendang, lemang dan macam2 lagi la tapi jangan lupa solat raya dan mohon keampunan dari keluarga k.sparky dan hanis ingin mgucapkan semoga kalian-kalian bergumbira di hari raya bersama family tersayang..jangan main mercun nnt tak dapek lak raye dan berhati2 dijalan raye..yahoo..ya be da be duuuu...

p/s : jangan lupa pack duit raya!!

13 comments:

Monkey D Luffy said...

sepertinya aku kenal kekasihmu itu.... BUKAN AKU JUMPA DI ZOO KE?

MAAF ZAHIR BATIN

eedany said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri sparkystar...

Ceria selalu di Aidilfitri...

;)

~ujicham~ said...

aik, sejak bila JV blog ni??

ok ok.. aku maafkan. jgn lupa buat open house. aku nak makan roti jala.

maafkan aku jugak ye.

SlumbeRaja said...

Salam Aidilfitri! singgah raya kat sini kejap :D

Mogen Ali Rico said...

Salam Syawal..Semoga "kalian" berbahagia selalu..YEahh!!!!

sparkystar said...

luffy
erkk..ko knal?baru pas mntak maap dah wat dosa.pi mntak ampun balik.huhu

eedany
maceh eedany,harp kamu bgitu gak..

uji
open house..insyalh

sparkystar said...

slumberaja
slamat raya gak wat slumberaja..

mogen
yeah!! yeah!! (ala2 baldi mgamuk)

hanis said...

luffy...
dush....

sparky...
tgk la lalink... luffy buli i... huhu~

sparkystar said...

kuajaq luffy,brani kcau lalink sparky.waccchhaa...

kikiEy said...

hepy eid mubarak:]

kikiEy said...

link my blog:]

alif-mikail said...

argh! tak sabar nak berkuasa...

sparkystar said...

kikiey
same la ngn sparky k..

alif
argh! tak sabar nak berkuasa...??