javascript:void(0) Save

aksi lucah dibulan pose!!! (18sx)


AMARAN : (18sx) bukan untuk tontonan umum!
hahahaha..aksi lucah nie,batal pose lor lau wat!! jangan penah tiru aksi ini dimana2 atau di zoo terutamanye.sungguh mbahaya!! skali garppp jek nie..

p/s : ohh hanis ku..ni singa jantan bukan singa betina! hongga..hongga..

16 comments:

Monkey D Luffy said...

Lagi ganas dari LANUN

sparkystar said...

OOOoOoOoo..memang ganaz bro!!

hanis said...

oww~ singa jantan eh... ni rasa cam nak cium nih... lalalalala

bley bang sparky? kene minta izin dulu nih...

~ujicham~ said...

apani.. aksi bercumbu ngn hewan pun nk post.. ih ih ih

Mogen Ali Rico said...

hok mane jante ..hok mane tino niehh..

sparkystar said...

hanis
erkk..kau nak cium eh tp kau kene kai sepit baju dulu, kasi spit kau nye hdung yg tak mncung tu.bukan per,takot kau tgh sdap mcium byk lak bulu2 dia msok lbang hdong kau.dah tpakse kau kurek hdung.nnt dah batal pose kau..hahahahaha..(suke nye aku)

sparkystar said...

uji
ish..xleh ke uji,nie baru sikit lor.ade lagi gmpak siott mlakukan aktiviti slain ini bsame hewan..huhu

mogen
kurang pasti la bro.kt tanye hanis jela ek.dia pandai bab2 jntan & botino hewan.hehehe

hanis said...

ish... ko nih dah kronik ni... berjangit perangai mogen n luna ni... ish.... tak senonot

hanis said...

ha'ah... aku mmg terer.... pat2 sape yang nak tanya soalan nih pat angkat tangan....

nanaku said...

hahahahah poyonye.... aper cium2 nie... buln pose lor... hahahah :P

sparkystar said...

hanis
huhuhuhu..tu smua club rakan senonot aku tu..lalala

nanaku
lor..rilex la,tgk jek mane wat kn.hehe

miellza said...

huhuhu, skali dier ngap kpala baru tau...

~cik manis~ said...

haha...maksiat2..hoho

Luth Textile said...

muahx..muah.. baik semolot ngn gajah..
lagi senang..

sparkystar said...

miellza
seram wooo..

cik manis
erkk..pgil jabatan agama pat!!huhu

sparkystar said...

luth
gajah ker bro,molot n bibiak dia bosar sgt la..xsesuai gitu.ahaks