javascript:void(0) Save

jumpa artis

..waduh..waduh..waduh..
emosi ku tergangu
jiwa ku berantakan
terpesona + terpukau
cantik + menarik + tertarik
melihat cara pemakaiannya
dari jauh ku pikir bienda
dari dekat
...ALAHAIII...
dia rupanya
(siapakah orang tu??)
(lu pikir la sendiri)
- anyway -
"u are so sweet today"
..ngeh..ngeh..ngeh..





10 comments:

hanis said...

aku kah itew?
maceh2
muahahahah

Mummy Cool said...

nak kena pikir sendiri ke yang? hahahahaha... ni mesti terpandang buah hati yang cantik lawa cam bienda kan? hehehehe... kalau mummy betul sila bagi hadiah...!! hehehehe

~ujicham~ said...

wah wah wah... aku tau sapakah gerangan si bienda celop itu. hahaha.

QueenWizza said...

laaaa...
ingt mmg bienda.
mane la kitorg nk tau sape.
huhu..kijam la..

sparkystar said...

hanis
erkk..pasan seh,pic tu bienda.kamu tu beindat..hahahaha
...................................

mummy cool
ala mummy,pakaian dia mcm bienda la.i kn dah register anak mummy.huhuhu
...................................

uji
alamak..dah tahu ker?shuuuu..diam! nnt meletop muntot dia.kihkihkih

sparkystar said...

wizza
erkk..TERpakse diam,dia tak suka publisiti murahan..huhu tapi dia salah seorg blogger yg hangat lagi hangit..hehehe

farhanaLicious said...

hoh?
sape?
sape??

sparkystar said...

farhanalicious
identitinya terpaksa drahsiakn..biarla dia jadi pojaan hati ku.ngeh3

nor atiqah said...

ehem2..spae la org tu erk..

sparkystar said...

nor atiqah
ade lah.rahsia.ngeh3