javascript:void(0) Save

baju buaya



salahkah aku jika memakai baju begini
kenapa mesti dorang jelus
..ngeh..ngeh..ngeh..
ramai yg menegur sparky ari nie
ada yg cakap

:: lawa baju dah macam nak pi main golf jek ::
:: wow..klasik nye ::
:: baju buaya sehh... ::
:: ingat dato mana tadi ::
:: anak kerabat ke yang bagi ::

salah ke lau anak kerabat ke, anak seri paduka baginda ke yg bagi baju nie kat haku
aku bukan crocodile yg korang sangkakn tapi aku cuma pakai baju cap BUAYA jek
al-kisah
...huhuhuhuhuhu...

14 comments:

twinkle_star said...

haha..
lawak nyer..
nk glamour la tuh..
;p

~ujicham~ said...

muka ko ngan boya.. mmg match!

sparkystar said...

twinkle star
xmain la publisiti murahan..hehehe
...................................

uji
kuank jaxx lu uji..wachaa!!

M.K is Tun Mamat said...

ahaks.. kata2 uji.. no comment..

hanis said...

okaiii ler tu
kene pelbagai...
kadang2 kene jadi boya
kadang2 kene jadi pokok pisang...
wawawa~

nor atiqah said...

nsib baik baju jer boya..jgn tuan punyer baju cm boya suda..
hahahhaha

Mummy Cool said...

pakai baju buaya tak pa yang oiii.. jgn jadik buaya sudah..!!! kekekekekeek

Umie said...

lagi kesian kalau kite pakai baju branded cenggitu orang cakap "ada orang bagi hadiah ke??"...takpun "baju pinjam ke"...Lagi worse kalau org cakap "ala,nie mesti imitate punye..." Apa?? ingat kita cokia sgt ke sampai x mampu beli sendiri?? ekekekkeeke

Yanmie said...

hahahhaa..cam ok wat..hehhee..cam nk g main golf pun ade..jgn marah k..

Ungku Nor said...

alaahhh..janji pakai baju, ye tak?

sparkystar said...

tun mamat
redha jela..(dlm ati mbara nie)
hehehehe
...................................

hanis
erkk..ape kene mgena ngn pokok pisang lak nie..blurr
...................................

nor atiqah
sape la nak kai baju boya ekk..ngeh3
...................................

mummy cool
insyalah..xkn la nak kadi buaya kot.ngeh3
...................................

umie
biar la olang nak ckp ape pn,yg pting kt enjoy..huhuhu
...................................

yanmie
ape!! mrah nie..kwang3
...................................

ungku nor
betul..betul..betul..(mcm cite upin & ipin)

ezzati said...

hi..salam..jenguk je ke??

MaszLaVista said...

baju carik makan kot..
kekekekek ;p

sparkystar said...

ezzati
salam kembali.pandang2 jeling2 la.ngeh3
...................................

maszlavista
baju tak leh makan (ape aku ckp nie)
hohohoho