javascript:void(0) Save

tip mengenal diri sendiri melalui tarikh lahir

tip mengenal diri sendiri melalui tarikh lahir dari
Dr.Fadzilah Kamsah

1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

...........................................................
Contoh: 20 05 1981
2 + 0 = 2
Maka kotak pertama adalah 2

Kemudian campurkan kesemua nombor
2 + 0 + 0 + 5 + 1 + 9 + 8 + 1 = 26

Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti :
2 + 6 = 8
Maka kotak kedua adalah 8

Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
2 + 8 = 10

Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi
1 + 0 = 1
Maka kotak ketiga ialah 1

... hasilnya ...
2
Lembut
8
Bisnes
1
Pemimpin

Maka anda sudah cerminkan diri anda
mungkin sifat-sifat ini ada dalam diri anda dan mana tahu
mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda
akan menjadi seorang yang berguna

15 comments:

::alwaniamalini:: said...

incik sparky.
yg kotak pertama tu kalau lebih dari sembilan jugak, kena tambahla dua nombor tu eh..
cth: 28, 2+8 = 10 (lebih dari 9)jadi, 1+0 = 1 --> kotak pertama la eh?
mcm blajar algebra plak haha

::dazzLaila:: said...

2 - pemimpin
4 - rajin
6 - angin


hahahha...
mmg rs hanginn je nih..

Cik Angah said...

28 05 1986..

hmm..nanti angah nak calculate.. :)

de_are_na said...

5 - Boleh Berbincang
2 - Lembut
7 - Patuh

Wah2...bagus2...hahahaha

♥ Cik Ca said...

kirakan utk syg plz....

Mogen Ali Rico said...

aku nampak kaki pompuan..haaa haaaa..

pink_butterfly said...

5- ble bncang
3- kemas
8- bisnes

=)

sparkystar said...

alwaniamalini
yuppp..kena tmbah lagik.kena jadik kan bawh dari 10 okeh..
.....................................

cik dazz
erkk..angin?? sabar2,huhuhu

sparkystar said...

cik angah
okeh2..jgn lupa bg tahu jawapan nye k
.....................................

de are na
tul3,bagus2...

sparkystar said...

dear ca
alahaiii..kata akaun,kira sndri okeh..hhahahaha
.....................................

bro mogen
erkkk...alamak dah kantoi,huhuhu...

::alwaniamalini:: said...

1 - pemimpin
4 - rajin
5 - boleh berbincang

Boleh jadik PM ni hahahah...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

N nyerr.... 9..4..4...glamor..rajen..rajen...wahh....sgtt rajen diriku ini....ngeh2...

appleCuBbyz said...

ko telah diundang utk menjoinkan dr ko (paksa nih) lam contest pic kat blog aku..

hahahha (bunyi cam ngeri)..
aku ajak ko nih sebab, aku rase ko memang super sengal ngan meggunakan otak kiri ko..kan? hee

soooo come joining us!

ajak awek kamo...br best.. leh tengok saper lagih sporting n sengal hehehhee..

sparkystar said...

alwaniamalini
wawawawa...nak jadi pemimpin,bagus2.hehehe
.....................................

princess
fuyoo..sgt rajin nie..bagus2,jgn malas2 okeh

sparkystar said...

applecubbyz
erkk..memaksa nie,hehehe..aku akn paksa diri ku ke blog kamo okeh..hahaha
ada contest ker?? fuyoo..leh menang hdiah nie..yeah2