javascript:void(0) Save

saturday nite

+ taman merdeka +
... johor bahru ...
malam sabtu hari tu inchik sparky
and the geng
pi mamam kat sini
+ buffet +
1org = rm 18.00

manyak makanan yang disajikan
lauk pauk + kuih muih + mee + seafood
menu utama hari tu adalah
... nasi arab ...
+ kambing pangang +
... yummy ...
inchik sparky yang abis kan semua nie
hahahahahaha
+ inhcik sparky +
muka selepas melantak sakan
wajah gumbira
erkkkkkkkks....alhamdulah
... huhuhuhuhu ...
kat situ jugak ada disediakan
+ karoake +
so sape2 nak msumbangkan lagu
korang leh jek nyayi
tiada sebarang bayaran dikenakan
kalau korang2 nak pi meh la
inchik sparky tunjuk kan jalan

8 comments:

Monkey D Luffy said...

ko nyanyi ker? Kami nak dengar!

sparkystar said...

bro luffy
dua tiga lagu jek..bkn haibat mane pun..

♥ Cik Ca said...

hahahaha..
karOk siap bwk cd sendiri...
haibat sgt ke yg...
ptt la ujan dr pasir gudang..
trs ke s.alam..
ish..ish..ish...
tamaw nyanyi lagi oke...
tObat2... hahaha

AinZa said...

tempat tu kat mana? x tau pown.. hukhuk...

sparkystar said...

dear ca
well..haibat tu tak la haibat sgt tp tgk anak tekak la yg pting bkn i punca hujan trun okeh..hehehehe

sparkystar said...

cik aniza@nuyu
lor..xkan tak tahu,tmp tu kat2 dgn RTM,nong chik..tahu tak??

AinZa said...

hehe..saya sangat failed kalo jalan2 kat jb tu... :P

sparkystar said...

ainza
erk..bkn ke dok jb dah lame..tak kan tak tahu kot..hehehe,meh2 i tulun tjuk kan tp kena blanje mamam kat situ..lalalala