javascript:void(0) Save

cinta...cinta...cinta

... CINTA ...
ada apa dengan CINTA
apa itu CINTA
adakah cinta itu perlukan
pengorbanan + kesetiaan + kejujuran
kasih sayang +
kebahagiaan
+ kasih sayang +

... terima seadanya ...
adakah cinta itu BUTA
apakah yang dimaksudkan dengan pengorbanan
pengorbanan yang mcm mane kt perlu buat
bagaimana dengan terima dia seadanya
apa maksud terima dia seadanya
sila bagi pendapat dan komen anda semua
tentang topik hari ini
... sekain ...

16 comments:

pink_butterfly said...

C.I.N.T.A. itu L.O.V.E...


L.O.V.E. itu .C.I.N.T.A...


sekain jgk!

aH Lian~@cik ian cumel said...

"sekain" tu ape sparky?
.
.
.
tah ler cinta tu hape.
bagi cik ian yang penting
.
.
.
IKHLAS!

CikYana(",) said...

Cinta sejati adalah cinta yang lahir tulus dari hati. Kekadang ia menyakiti, kekadang ia mengasyikkan. Namun, cinta itu tetap bersemadi di dalam hati tanpa mengira segala rintangan, halangan, dugaan… Kerana di mana ada cinta, di situ juga terletaknya pengorbanan, persefahaman, pengertian yang mendalam. Hanya hati yang menyinta sahaja yang tahu apa itu erti CINTA yang sebenar benarnya :)

p/s:semoga bahagia bersama yg t'syg..hiKhiK..

Mogen Ali Rico said...

ko nak tau makdus cinta yer..meh sini abang asrama ko nie ajar.

apa itu CINTA
Cinta adalah sejenis pau kacang yang dilapik dengan daun pisang dan dikukus dengan suhu 90 darjah celcius.

Sekoyan

~ujicham~ said...

cinta itu kejujuran. jgn ada tipu2 okeh.

Dhada said...

Cinta itu suci, mahal & tinggi tarafnya . Hargailah cinta kerna sifat cinta itu sempurna .

ღ yATz~ said...

cinta???

tah la..sbb 2 yat nye blog...
"Love is complicated"
kekadang rase LOVE-Suckz...
hahhahaha..kijam kn??
tp LOVE complicated la..
wekk=p
LOVE kekdg besh...kekdg tak..
huhhuhuhu...
y pnting trUst each other k..
lallalaala

Monkey D Luffy said...

ish ish ish... pic tu...

eRRuL AspHyxiAteD said...

cinta? aduh.. pening pasal cinta

p/s: btw, just tumpang baca.. hehe

♥ Cik Ca said...

Cinta~..

depend pd hati kte..
yg judge cinta tu buta or tak..
tanya apa kata hati k..
terima la org yg kamo0 syg seadanya..
even die~~

♥ mata besOr ke..
♥ gigi tak cantek ke..
♥ pendek @ rendang ke.. hahaha
♥ tak mkn sayur ke..
♥ de bantal mucuk ke..
♥ suke cubit ke...

as well as die syg awk..
bhgiakan awk... buat awk tercenyum..
da cukup utk buat idup awk bermakna..

insyaAllah jika itu yg terbaik..

lea said...

luv is blind...

kerna cinta..

manusia boleh jd giler

manusia bleh lupe diri...

cinta itu indah..
namun perpisahan itu amat memedihkan...
huhuhu

Hope said...

cinta is when you finish each other's sentence, you look into each other's eyes and know what the other one is thinking, you are content with just holding his/her hand, and your heart skip a beat when you say his/her name.

M.K is Tun Mamat said...

wahaha. mogen.. caya2... ko memang terror.. ada kah ko terlebih mkn pasir atau terlebih pasir masuk ke hidung.. aku tau la hang duk kat padang pasir.. hehe...

Umie said...

wah....adakah inchik sparky sedang dilamun cinta??? ekkeke

♡ Eibu June's ♡ said...

salam sparky...

~Cinta tidak pernah meminta,
ia sentiasa memberi,
cinta membawa penderitaan,
tetapi tidak pernah berdendam,
tak pernah membalas dendam...

~ Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita...

~Boleh gitu???...(~_~)hehehe

farah liyana said...

cinta tidak buta.

tetapi manusia yg membutakan mata dan hati kerna cinta.

:)