javascript:void(0) Save

ada hantu masa ajl 24


+ HANTU +
Korang perasan ke tak?
Katanya benda tue muncul masa persembahan Aizad lagu Kau Aku
Mula-mulanya ramai yang spekulasi tue adalah penari FT
Maklumlah penari dia kan ada yang terbang-terbang
Tapi takkan la terbang sampai ke situ kan?

Ini ialah apa yang dikatakan oleh klubbkidd
(orang yang amik gambar nie)

Time ni masa Aizat wat show Kau Aku.
Ada benda atas scaffolding kat atas pentas.
Ada ‘orang’ yang berbalut serba putih. Terkejut gak
tapi kita bayangkan penari
Faizal yang wat show pastuh yang sorang itam sorang pakai putih tuh
yang terbang2. Masalahnya… satu… ‘orang’ tu tetiba lambai-lambai kat arah kita
pastuh menghilang terus! Secondly dia tak pakai baju ketat dancer terbang
dan kain longgar2 cam terbukak sikit flapping gituh, tak cam baju dancer




4 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

uish....seram haihhh....

sparkystar said...

yanie
time yanie pi tgk ajl ke??
ntah dia ikut kamo lik umah kot,dia nak wat konsert kat uma..hahaha

♥ Cik Ca said...

hantu?? huaaa....
hantu cumel cm shaye ade ta??
ermmm...

sparkystar said...

cik ca
ermm..kurang pasti la ek tp hantu yg kurang cumel mcm kamo bnyak la.hahahaha