javascript:void(0) Save

bohsia + wolverine = bohverine

first movie
... bohsia ...
semalam inchik sparky and my pren pi
tgk 2 movie
mula2 pi tgk cite bohsia dulu pastu
lepas jek abis cite bohsia
kami pun terus masuk panggung seterusnya
cite nie tidak kurang hebat nye
tapi banyak adegan2 yang tak sesuai
ditonton oleh lapisan umum terutama
kanak-kanak
... 3 star ...
second movie
... wolverine ...
cite nie best
kalau korang tak caya
pi la tengok cite nie okeh
hehehehe
... 4 star ...

15 comments:

hurul said...

mana gambar kau ngan kapel ko tu boy.. hehehe...

Gallivanter said...

Wolverine was superb.

afiq said...

aku pon tgk dedue...
bohsia.. sib bek plakon bes.. kot hancoss

sparkystar said...

kak hurul
erkk..dia malu nak amik pic sbb dulu kembang sekarang dah kuncup..hehehe

sparkystar said...

gallivanter
yeah2..i like

sparkystar said...

afiq
bleh tahan la,ikut pengarah la kata kan

Mogen Ali Rico said...

adegan tak sesuai utk kanak2..

nasib baik aku dah remaja..bolehlaa tgk..lalalalala

merahitujambu said...

lama x tangok..jom2..ajk cik ca skali..

LifeSaver said...

lama dah x tgk wayang

★ Nu♥ℜul ★ said...

best nyer g tengok movie ..

sparkystar said...

bro mogen
ko bkn lagik ketegori remaja okehh,ketegori tua dah oi..hehehehe
so cpt2 la khwin
.....................................

merah itu jambu
nak ajk kt wat per,kt dah nenok la..hehehee

sparkystar said...

lifesaver
yela,org dah khwin kan..mane ada masa nak kua2 lagik..duk umah bsama suami tchinta jek..ngeh3
.....................................

nurul
best oooo...ingt nak ajak skali tp apa kan daya kamo jauh..ngeh3

boboiz said...

jangan pilih jalan hitam..kalau nak pilih gak jgn lupa bawa lampu picit.huhu
boboiz lum tgk lagi.amcm best tak?

ღ yATz~ said...

huhuhu..
memg beshh!!!wolvrne
yat bg 5 star..
huhuhu..
xrugi...

WeBViDeOKLiP said...

best x wolverine?cm best jer