javascript:void(0) Save

sparkystar vs hanis



model terhangat dipasaran.doakan kami bahagia kekal selamanye,chewahh..prasaan!!huhuhu

12 comments:

hanis said...

erk... no komen... no komen... (sambil berlalu tersipu malu.... harharhar....)konon2 cam artis lah...

sparkystar said...

iye2 aje si hanis nie..hampeh bebeno..hahaha

hanis said...

bila aku tenung gambo yang #3 (gambo bertanduk setan tu) baru aku perasan... rupe2nye... aku ni putih dari sparkystar... hahahahahah... :P

sparkystar said...

putih amat sgt,aku saje jek.trang kan pic kau.sbb pic sbenar kau mmg gelap lor..huhuhu..so pic tu dah edit.

hanis said...

mangkok tingkat tul..... wawawawa... kena buli lagik...

sparkystar said...

rasakn..FIREEEEE dariku..huhuhu,

ebob said...

waaahhhh...dier pon dah uat umh kat sini gak rrrr..
samat dtg ke TAMAN BLOGGER.com..kami amat mengalu2kan org baru mcm encik nih..he3

hmmm,romantik sungguh ko ek...smpi sanggup ko tayangkan pd satu dunia semua gmbr2 ko n awek ko yg tomei itu...satu duni melihat korg bahagia...tentu awek ko tu pon hatinya berbunga2 setelah dier tgk blog bopren dier nih...pompuan mana xcair weh tgk bopren dier berani uat tayang2 gmbr gini kat satu dunia...

semoga korg berbahagia sehingga ke akhirnya...AMINNN

sparkystar said...

jgn la ckp mcm tu,bukan nak tyang2.cume nak dia tahu aku brani wat mcm tue.xmcm dia..ahakss,hohoho..lgpun dia tak rasa kot ape yg kau ckp kan tue..huhuhuhu
trime kasih doakan kami,hrap kau bgitu jgk..

hanis kau tgk nie,hangat pic kt nie.hahahahaha

uji said...

ko tak tau nis.. masa aku lalu kat tempat boy.. dia speechless.. nerves siot. tak penah aku tgk cam tu. pastu malu2 kucing, suruh aku blah... hahaha

hanis said...

apsal lak dia jadi gitu? tertanya2 aku d dalam hati....

sparkystar said...

sbb nye aku nie org nye pmalu..hahaha.

uji said...

hmm.. aku pun dah mula tertanya2 dalam hati.... "something wrong somewhere????" or "something happen somewhere???"